Sommeren 2011!

Okei, jeg har vært veldig dårlig til å legge ved bilder denne sommeren. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi dere en liten bildeserie av hva jeg har fått utrettet hittil! Jeg har nemlig fått meg en ny mobil som jeg har klart å koble til dataen (hvilket jeg ikke klarte med den forrige), og da får jeg lagt inn alle mobilbildene mine. Ja, det er mobilbilder, men de er ikke så verst, altså!

17. juni: Jeg var på konsert med Katie Melua (bursdagsgave fra Analin, mamma og pappa) sammen med Sunniva, mamma og Analin!!

27. juni-7.juli: I Tyskland på turne med Heggen Gospel!! Her synger Analin og jeg "Breakeven" av The Script på en skolekonsert! Fotograf: Marita.

12.-13. juli: Besøkte tante i Oslo! Bilde av Operataket. Vi var ikke der, men planla å gå dit neste gang vi møttes!

17. juli: Endelig fått ryddet rommet mitt!

17. juli: Vesla mi lå i sengen min mens jeg ryddet rommet, hehe. Er hun ikke nydelig?

28. juli: Analin og jeg har akkurat vært i begravelse til pappas kusine. Jeg kjente henne ikke så godt, men det var en veldig fin begravelse.

17. juli: Utsikt fra minnemarkeringen etter begravelsen. Minner det ikke utrolig mye om "Little House on the Prarie"?!

17. juli: Iselin, Analin og jeg er på Oslotur! Det var skikkelig koselig! Her ser dere Analin med slottet bak seg (Iselin trakk seg vekk fra kameralinsen, hehe).

17. juli: Vi stakk også innom Rosehavet ved Oslo Domkirke. Det var vakkert!

31. juli-2. august: Anne-Marthe, Analin og jeg jobbet på MOT-standen på Norway Cup! Det var like fantastisk som alltid!

5. august: Besøkte Sunniva! Det var så herlig å se henne igjen.

5. august: Sunniva og jeg plukket jordbær! Deilig å spise dem mens vi så på film samme kveld.

11. august: Marie, Sindre, Analin og jeg har nettopp spilt crocket! Jeg tapte så det suste, men det var kjempegøy å spille det sammen med mine gode venner! Fotograf: Analin.

En vakker kveld denne sommeren hjemme på verandaen.

Det var alle bildene jeg hadde tatt. Jeg har gjort så mye mer denne sommeren enn det jeg har fått med her, men det har jeg ikke fått tatt bilde av. Det får bare forbli i mine gode minner:)

Peace out!
~ Bella.

Kommentarer

  1. Det har virkelig vært en fantastisk sommer i år Anabel :) Gode minner jeg skal ta med meg til Sunnmøre!

    Btw, ganske utrolig egentlig hvordan jeg klarte å både være med på bildet med Sindre og Marie, OG være fotograf samtidig?! ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!