Dedikert til Analin.

Vel, nå er året på folkehøgskolen som jeg skal begynne på denne høsten like rundt hjørnet, og familien min drar opp til Sunnmøre nå om en halvtime siden Analin starter på hennes folkehøgskole allerede på lørdag. Tenk at vi skilles for aller første gang i livene våre! Jeg kan ikke fatte at det faktisk er sant. Skjer dette virkelig? Analin og jeg har alltid vært sammen - alltid oss to. Dette er bare merkelig.

Det blir så utrolig merkelig å ikke se henne hver dag. Høre hennes komiske etterlikning av mammas latter. Kunne ha en skolearbeidspartner som kunne sitte sammen med meg til langt utpå natten (morgenen...alt etter hvordan øyet ser det). Synge duettene våre sammen i gudstjenester, konserter eller andre arrangementer. Eller å spille fotball sammen med henne der vi la inn fra hver vår side. Bare det å være sammen med henne. Vi trenger ikke å gjøre noe; bare vi begge er der, er det mer enn nok for oss begge.

Ingen kjenner meg bedre enn Analin, på godt og vondt. Vi kan forstå hverandre og vite hva den andre føler uten å si ett ord. Vi har også så mange interne festligheter, mange innenfor tv-serien "Friends" eller fra andre opplevelser sammen! Det er ikke alle som vet hvordan man f. eks staver navnet til Pheoebe eller hva den aller siste setningen som noen gangen blir sagt i tv-serien er. Og hvem er det som egentlig kan begynne å smile og småle når jeg skriver ordene "lampeblinking" og "ellers"?

Åh, som jeg kommer til å savne henne. Men jeg trøster meg selv med at vi bare er en telefon unna hverandre, i alle fall. Dessuten vil vi nok begge vokse på dette. Jeg håper vi blir bedre kjent med den vi er, og kan omsider bli sett på som et eget individ. Dette skal vi klare, Analin. Det må vi! Det gjør vi.

Analin og jeg på treningsleir i Portugal med 3IDA; avslutningstur med den fantastiske idrettsklassen vår, april 2011.

Jeg er så ufattelig glad i deg, min kjære, vakre, gode, søte, snille, omtenksomme, kule, herlige, sprudlende tvillingen min - min bedre halvpart. Du er fantastisk!

Klem fra Bella.

"I don't wanna loose you when I'm moving away. I hope our bond is stronger this is not a farewell." - Hanah.

Kommentarer

  1. SV: Aww, takk for at du syns det! Jeg er veldig glad for å ha muligheten til å være leder for en så herlig gjeng! Jeg trivs veldig med å faktastik ha den muligheten til å være noe jeg kanskje ønsker å bli når jeg blir stor.. Haha. Veldig hyggelig at du syns det! Det skal jeg gjøre, hilste til noen på fredagen.. Skulle hilse så mye tilbake fra alle sammen! Du får mulighet senere veit du! Jeg tror mange av oss kommer til å nærmest gå igjen der. Kanskje vi blir en gjeng som er der like lenge som Arild har vært der :D

    Så godt du likte det! :D Ja, det gjør nok det! Jeg har trua! Har du kommet deg til skolen nå? Du får ha masse lykke til!

    Herlig, Marita!! Det er så bra at du er leder, du passer rollen så godt:) Du må hilse så mye til alle i koret, jeg skulle ønske jeg kunne være med!

    SvarSlett
  2. Åh, du er fantastisk Anabel! :) Tusen takk for mange gode ord. Jeg er så glad i deg!

    SvarSlett
  3. Lampeblinking!!!! ELLERS!!!! Hahahah, dette var gøy :D
    Du er så fin <3

    SvarSlett
  4. Aww, haha! :D Ja, herlighet.. Jeg er så glad i deg også!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!