Bildeserie!!

Nå har jeg akkurat vært og trent sammen med Anders på skolens styrkerom (benkpress, knebøy og noen mageøvelser). Det var hardt, men godt! Vi har planlagt å trene mer sammen senere også, og det er så herlig at jeg har fått meg treningsmakker som ønsker å trene sammen med meg!

Disse bildene av styrkerommet tok jeg i går. Her ser dere Håvard trene!

Benkpress, type flies-apparat og manualer.

Flies-apparatet og vekter (eller hva man kaller det..).

Jeg møtte opp i gymsalen en halvtime før jeg skulle møte Anders, og her brukte tiden på å spille på flygelet som står på scenen. Jeg var helt alene, noe jeg satte greit pris på, siden jeg ikke er så veldig flink til å spille....enda. Hehe.

Kan du skimte flygelet på scenen?

I går kveld var det lørdagstreff; et obligatorisk oppmøte der det er lærerne som skal underholde elevene. I går hadde vi konkurranser, og jeg kan stolt innrømme at jeg tok mange bilder! Videre vil dere se en fin bildeserie av hva vi gjorde, samt en kort beskrivelse av hva aktiviteten gikk ut på.

Her skulle man holde vektene ut til siden så lenge man klarte. Nærmeste blå t-skjorte, Eivind, er på mitt lag!

Planken, etter hvert løfte ett ben og ett ben, og senke begge bena mot gulvet. Nærmeste langermet hvit t-skjorte, Henriette, er på mitt lag, og hun vant overlegent!! Helt sykt.

Henge seg i ribbeveggen og bena 90 grader opp. 5. fra venstre, Henriette (tror jeg), er på mitt lag.

Kjeksbit fra pannen og ned til munnen uten å bruke hendene. Her har vi Frida fra mitt lag, og her vant hun!

Drikke et lite glass med vann opp ned. Dette er jo meg, da, og jeg kom på delt førsteplass her.

Bordtennisball-blåsing. Ingen fra bildet var på mitt lag, og jeg kan ikke helt se hvem disse er.

Dytte appelsin over gulvet med en banan som henger fra livet. Andre fra høyre, Serina, er på mitt lag!

Så, over til lagøvelsene. Her skulle vi sprette bordtennisballene gjennom alle tre tallerknene, før den skulle opp i bollen. Vanskelig, altså, jeg fikk ikke til noen. Her har vi Henriette igjen, som fikk oppi vår første ball!

Så mange som mulig skulle stå på en liiten arkbit. Her sitter jeg på Eivinds skuldre. Til venstre har vi Charlotte (fra SSS-linja!), og til høyre har vi Henriette.

En basketball (som selvfølgelig ikke er synlig påå bildet...) skulle sprette frem og tilbake mellom teppene så mange ganger som mulig. Vi fikk en god rytme, og jeg følte vi klarte oss bra!

Alle stod i en ring og holdt hverandre i hendene. En rockering er også blant oss, og den skal gjennom alle sammen så mange runder som mulig. her har vi Eivind til venstre, meg, og Alex til høyre.

Her skulle vi stable et tårn med byggeklosser så høyt vi klarte. Vi klarte oss veldig bra her!

Med gummistrikker skulle vi skyte ned pappkrus så mange vi klarte. Artig, samtidig litt vanskelig. Her ser vi Frida midt på bildet.

Til slutt, da lekene var ferdig (vi kom på 6./10. plass), var det en koselig kveldssamling med andakt av rektoren vår, Per Morten (tror jeg?). Her kunne man tenne lys, be og lytte til musikk.

Under denne kveldssamlingen fikk jeg tid til å tenke gjennom hvordan jeg har hatt det på skolen hittil, sammenliknet med hvordan jeg har hatt det tidligere på de skolene jeg har gått på, samt tenke på livet mitt generelt og hvor glad jeg er i det. Jeg må holde meg positiv nå. Jeg orker ikke å ha det vondt mer. Jeg er sikker på at jeg kan klare dette. Når jeg omgir meg med så mange fantastiske folk hver dag som får meg både til å være glad og føle meg bra, burde ikke dette være et problem! Og jeg skal gjøre mitt beste på å ikke gjøre det om til et problem.

- Bella.

"Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results."

Kommentarer

  1. SV: Ja, det syns jeg også det er! Takk takk :) Skal helt sikkert hilse masse tilbake når jeg ser de etter på :D

    Ja, det er jo det, for da kan du faktisk snakke om ting som skjær i nærområdet og de vil forstå deg! Ojoj, da kan det jo ikke bli bedre, for turné er jo bare helt fantastisk! Selv med opp og nedturer!!

    Ser ut som om du koser deg veldig, noe jeg er kjempe glad for! :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!