Kaaldt!!

Tenk dere at dere har tatt en greit hard sykkeløkt, og t-skjorten er nesten gjennomvåt. Mens du tøyer ut etter syklingen, rekker pulsen å gå ned, og du kjenner at det blir kaldere. Ah, da skal det jo bli deilig med en god og varm dusj, ikke sant? Det tenkte jeg også.

Da jeg kom inn i dusjen og fikk skrudd på kranen, merket jeg at det tok lang tid før det begynte å bli varmt. Jeg ventet og ventet, men varmen tok aldri tak i vannet! Plustelig kom jeg på at Analin akkurat hadde tatt seg et bad mens jeg trente, og det var ikke vanskelig å legge to og to sammen - even for me...

Likevel bestemte jeg meg for at ikke noe kaldt vann skulle hindre meg i å få en dusj, og om den ikke ble så god og varm som jeg ønsket, ble det en dusj. Det ble faktisk heller ikke så ille når hele kroppen ble vant til den kalde vannstrålen!

Nå er det filmkveld oppe med Iselin, mamma og Analin, så jeg må stikke opp!

Vi skrives.
~ Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!