Ekskursjon: Gamlebyen Fredrikstad!

I dag hadde skolen en liten tur til gamlebyen i Fredrikstad. Turen ble kortet ned pga pøsregn og flomvarsel, men de ble en fin tur for det. Nå er det vel på tide med noen bilder, så jeg knipset bilder titt og ofte hele veien gjennom Gamlebyen. Jeg gikk sammen med Silje K. og Ida, og det er virkelige noen koselige jenter!


På vei innover til Gamlebyen!

Silje, meg og Ida:)

Pøsregn! Vi kom oss akkurat under ly da himmelen plutselig bestemte å åpne seg.

Dette er tatt bare noen få minutter etter at regnet begynte! Sykt!

Vi venter på bussen (som allerede er kommet på bildet, hehe..)

Nå er det grøt om 15 minutter, så jeg tenker jeg går ned for å spise nå. Treningsøkten i går sammen med Kris'ene (Charlotte ble ikke med likevel) varte ikke så lenge, men den ble kjempeintensiv! Ble veldig sliten, men det var deilig. Det var herlig å ha noen å jogge med for en gangs skyld, og jeg likte godt å jogge med dem! Håper vi får til flere økter sammen senere også. Gutta stakk inn etter løpeturen, men jeg ville sjekke ut styrkerommet. Det var et helt greit og lite styrkerom... Merker jeg har blitt litt bortskjemt av å ha trent på ELIXIA, hehe. Jeg skal få tatt noen bilder der neste gang jeg stikker bort dit! Jeg trente der i litt over en time før jeg fant dusjen selv. Det var utrolig deilig å ha fått kommet i gang med treningen her også!

- Bella.

Kommentarer

  1. VI SPISTE GRØT I DAG VI OGSÅ :D Deilig.
    Fint å høre at du finner deg til rette :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!