Verandakos!

Nå sitter jeg og spiller kort sammen med mamma og Analin, samt våre herlige naboer. Det er så ufattelig koselig at dere aner ikke! En sommer uten verandakos blir virkelig ikke det samme. Det er så utrolig hyggelig!

JEG HAR FÅTT MEG NY MOBIL!! Det er en touch-mobil, Xpedia. Jeg husker ikke hvilket merke det er i hodet, men den er visstnok bedre enn mammas og Analins, til deres store misunnelse, hehe. Dette er derfor mitt første innlegg fra mobilen! Kanskje blir det enda oftere blogginnlegg fremover?

Bilde tatt med den nye mobilen min!

Nå ble vi akkurat ferdige med å spille, og jeg vant egentlig ganske greit overlegent. Det sier kanskje litt om noe annet...? Jeg får komme meg inn i varmen, jeg begynner å fryse lett nå.

Ha en god natt!
- Bella
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

  1. SV: Det er så utrolig fantastisk å kjenne til dem! :D Han er en av mine forbilder også!

    Gratulerer med ny telefon! Så koselig med slike kvelder! Det er så artig og koselig å sitte ute med gode venner og familie til langt på kveld/natt.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!