Min første fhs-venn!

Jeg fortalte meg selv at jeg ikke skulle godta noen venneforespørsler fra elevene som skal gå på samme folkehøgskole som meg. Jeg ville nemlig at de skulle bli kjent med den virkelige meg - ikke at de skulle danne seg tanker om hvordan de tror jeg ville være gjennom Facebook-profilen min. Likevel falt jeg for fristelsen, og godtok en venneforespørsel fra Anders som var den første til å skrive en melding i tillegg til venneforespørselen - og jeg har ikke angret ett sekund på dette valget! Vi har chattet, skypet og blitt bedre kjent med hverandre nå. Han virker som en utrolig hyggelig og morsom person, og jeg gleder meg til å møte ham in real life i morgen!

I går natt skypet vi sammen (går det an å skrive det?), og her fortalte jeg ham om det jeg gruet meg mest til ved å starte på skolen. Da kom han med så mange gode råd til meg, og hjalp meg med å heller trekke frem de positive sidene! Jeg sugde til meg alt han sa, og jeg føler meg faktisk mye tryggere nå. Hvilken herlig følelse! Senere inviterte han ei jente til samtalen som også skulle begynne på sanglinjen sammen med meg! Det ble nok for liten tid for å bli ordentlig kjent med henne, men hun virket veldig koselig hun også.

Pc'en og jeg har kanskje vært litt for gode venner i det siste? Hehe.

Den dag i dag - dagen før jeg starter på Haugetun Folkehøgskole - er jeg kjempeglad for at jeg gjorde dette valget; å lagre en medelev på skolen før jeg startet. Vel, nå har jeg egentlig godtatt alle venneforespørslene fra medelever på skolen, og chattet med noen av dem, hehe. Men det er jo ikke så lenge til skolestart uansett.

Endelig har jeg fått god kontroll over pakkingen min! Det jeg mangler å pakke nå, må jeg pakke ned i morgen. Jeg klarte meg med tre bagger, en koffert, en pose med dyne og pute, liggeunderlag, sovepose, en tom eske-liknende greie som jeg kan ha saker i under sengen, og en veske. Jeg er fornøyd! I kveld fikk jeg også besøk av Emil, og det var koselig å se ham igjen en siste gang før jeg drar.

So long, Modum... Fredrikstad, here I come!

- Bella.

"I get by with a little help from my friends" - John Lennon.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!