Tid for rydding!

Målet mitt for denne dagen var å rydde rommet mitt! Og sett hvor rotete det var her - med ladning av klær og annet stæsj både fra hybelen og fra Tysklandsturneen (ja, det er lenge siden jeg har fått tid til å rydde ordentlig nå), ville det ta flere timer før jeg ble ferdig!

Ved fem-tiden begynte jeg, og jeg gledet meg faktisk til å komme i gang! Jeg har hatt dårlig samvittighet for at det har vært så rotete i flere dager (uker?), og at jeg hele tiden må sno meg forbi rotet for å komme til sengen om kvelden. Nå skulle det bli deilig å endelig kunne se gulvteppet! Gjennom hele ryddingen hørte jeg på denne sangen om og om igjen. Det er minikoret i Heggen Gospel 2011 som synger her, og jeg skal ærlig innrømme at jeg syns den er mye bedre enn selve originalen. Den er så nydelig, og den vekker flere av de gode minnene jeg har fra Tysklandsturneen!

Etter rundt to timers rydding, ble jeg så godt som ferdig. Jeg har fortsatt litt å sortere av ark på skrivebordet, men det tar jeg en gang senere. Jeg fikk også gått gjennom klesskapet mitt, og kvittet meg med to poser med klær. Det var deilig - og egentlig litt overraskende at jeg fant så mange klær siden jeg tok en lik opprydning av klesskapet rett før jeg dro til Tyskland for bare noen uker siden. Men jeg er fornøyd! Jeg har (for) mange klær, og det er langt flere her ute i verden som kan få bedre nytte av dem enn meg.

Peace out!
~ Bella.

"Believe you can, and you're half way there"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!