Sykdommen gir slipp på meg!

Vet du hva? Jeg føler meg faktisk bedre i dag!!

I går var det bursdagsselskap til mamma. Jeg følte meg faktisk ikke verst gjennom hele selskapet! Men jeg hadde visstnok tårer i øynene hele tiden - som om jeg var på gråten konstant, som Analin beskrev det så fint. Det er ett av mine sykdomssymptomer.

I dag har jeg følt meg helt pigg (bortsett fra tette luftveier)! Åh, det har vært så deilig. Jeg har til og med orket å gjøre litt lekser! Etter hvert begynte jeg også å skravle som jeg ikke har gjort på lenge! Jeg mener; dét pleier jo å være Analin sitt område! Men i dag jeg var faktisk like - om ikke mer - bablete enn henne! Jeg tror jeg må ha tatt igjen for de dagene jeg har vært syk og deppa og ikke fått ut nesten ett ord.

Jeg gjør historie-leksa!

Selv om jeg vet det har skjedd mye trist i det siste, og at de neste ukene kan bli noe harde for min del, skal jeg gjøre mitt beste for å holde meg positiv. Jeg skal ta én dag om gangen, og gjøre mitt beste for å gjøre meg selv glad! Jeg syns jeg fortjener det. Alle fortjener det!

God bless - no stress.
~ Bella

"Når du har nådd bunn, er det ikke en annen vei enn oppover igjen."

Kommentarer

  1. Hvordan er formen nå? Skal vi snart ha FRIENDS-kveld...? :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!