Ringeriksmaraton!

Bare for å få én ting klart; det var ikke jeg som løp - det var min kjære tvillingsøster!

Analin skulle løpe den 4. etappen på 4,8 km. Fra Kirkeskolen til Hønefoss sentrum. Iselin, pappa, mamma og jeg var den 'aktive' heiagjengen hennes, som fulgte henne nesten hele veien (via bil, så klart).

I full gang med løpingen!



Analin løper Osloveien, mens jeg følger henne et liite stykke på veien.

Analin fortalte at hun løp etappen sin på underkant av 20 min, og jeg er så utrolig stolt av henne!! Jeg skulle ønske jeg også hadde like god kondisjon som henne. Laget hennes kom på 9. plass (av 100!!), og 1. laget på skolen vår (idrettsklassene) VANT!! Jeg må huske å gratulere dem når skolen starter. Deretter tok jeg meg en halvtimes utholdenhetsøkt på ELIXIA før vi dro hjem til Modum igjen.

Mamma kjøpte en kjole til meg mens jeg trente på ELIXIA.

Hva syns du om kjolen?

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!