:-(

Formen er litt bedre denne morgenen, men jeg føler meg alltid verst på kvelden, så jeg får bare vente å se... Mamma har bursdagsselskap i kveld, så det blir nok bra. I går var jeg hjemme fra skolen. Åh, som jeg hatet det. Jeg har jo relativt gode skoledager på fredager! Jeg var hjemme fra gospeløvelsen samme kveld også. Jeg som egentlig skulle møte opp en time tidligere for å øve på sangene Analin og jeg skulle synge i konfirmasjonsgudstjenesten til søndag, som jeg også kanskje må se bort ifra. Ikke nok med det, er selvfølgelig mine tyske venner i Norge også, og de tok turen innom gospelen i går. Jeg hadde SÅ gledet meg til å se igjen Simon Arne - vi som hadde planlagt å møtes og slikt. Det må jeg nok se langt ifra med denne hersens sykdommen hengende over meg.

Hva er det jeg egentlig har igjen nå? Det har skjedd så ufattelig mye kjipt i det siste, noe som overveier det gode som har skjedd. Og jeg orker ikke å tenke på neste uke engang.

Who am I trying so deeply to convince?
Who am I struggling this life for?
Show me that you love me
Show me that you care about me
'Cause I don't know if I can take this anymore...

~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!