FRIENDS-maraton nr. 2!

Ahh, det var hardt å stå opp i dag. Jeg har bare sovet i 5-6 timer i natt, noe som er til forskjell fra de 8-10 timene som har vært vanlig for meg denne sommeren. Men jeg skal ikke klage; vi hadde nemlig FRIENDS-maraton i kveld/natt!

Mindre enn halvparten av alle vi hadde budt til å komme, kunne komme. Det ble Anne-Marthe, Nikolas, Analin og meg. Det var færre enn selve Friends-gjengen, til og med, haha. Men skal si vi hadde det koselig likevel! Denne gangen kom det noen episoder som jeg husket litt mer; slik at jeg faktisk kunne replikken til skuespillerne før de sa det selv.

Snacks!

Det skjer noe ekstremt morsomt på TV'en!! (...)

Chandler: When we were...


Søta! :)

Vi så ferdig sesong 1 hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg elsker FRIENDS - jeg mener; hvordan kan man ikke like denne serien?! Jeg hadde en super kveld med herlige mennesker. Takk for i kveld, jeg gleder meg allerede til neste FRIENDS-maraton!

Liker du FRIENDS?

Jeg ønsker deg en strålende dag!
~ Bella

Kommentarer

  1. Jeg elsker FRIENDS, Bella! Det var virkelig underholdene å være med dere - igjen...
    Og jeg må prøve det ballspillet igjen også;)

    PS: Kjempebra spilling av oss på fellesbildet!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!