Sindres barnebursdag!

Som nevnt i forrige innlegg, var jeg i et bursdagsselskap til en venn av meg; Sindre. Han fylte 18 år, men han syntes det var passende med en barnebursdag, siden han fortsatt merker at det lever et barn inne i ham. Med barnebursdag, snakker vi om adjektivfortelling, geléspising (ikke med sugerør though), alkoholfrie personer, lakrissnørekonkurranse og å leke boksen går og hviskeleken. Det som også satte preg på bursdagen, var at alle skulle kle seg i noe som begynte på S. Siden det var et barnebursdag valgte jeg å kle meg ut som Snurre Sprett! Her kan du se de andre variantene som møtte opp i bursdagen:

Marie: Søppel. Sindre: Solsikke.

Analin: Sykepleier. Anne-Marthe: Sola. Nikolas: Skater. Lisbeth: Slut.

Kaja: Sebra. Sigve: Soldat. Hanna: Sigøyner. Amalie: Sjørøver.

Kristin: Stereoanlegg. Astrid: Svenske.

Gyda: Soul Sister.

Jeg: Snurre Sprett.

Erik: Snekker.

Dag Petter: SS-soldat.

Julie: Sangdanserinne.

Christian: Super-important person. Sunniva: Søt :)


Så var det tid for leker:

Den fotogene og herlige Sindre (han jukset faktisk ikke!) leser opp sin artige og underholdende adjektivfortelling.

Vi leker Boksen Går i mørket! Prøvde på en annen lek også som jeg ikke husker hva heter...

Finn én feil!

Det var en helt fantastisk bursdag!! Jeg kan virkelig ikke si annet enn at det faktisk var helt konge! Nå som vi kommer til å vokse opp, vil jo barnelivet bare fade mer og mer bort. Det var så gøy å måtte finne barnet i seg; noe en kan ha lagt på hylla for flere år siden. Dessuten var det utrolig morsomt og artig! Jeg fikk helt syyke latterkick i bursdagen også. Hviskeleken - eller melodileken - sto for mye av skylden, hehe. Flate, for en kreativitet vi hadde!! Og så var det at Analin liknet helt fullstendig meg - og nei, ikke bare gjennom det vanlige; hun liknet meg. Ok, litt vanskelig å forklare, så du får se et bilde av henne. Mamma trodde faktisk det var meg!

Analin eller meg? På dette bildet her var det ikke så enkelt å se det, men jeg tok ikke flere...

Jeg glemte faktisk å takke for meg etter bursdagsselskapet. Takke for all den gode maten, kakene og godteriet. Takke for at jeg ble bedt til en så gjennomført herlig bursdag som hentet frem de gode minnene fra "gamle da'r". Takke for en knallbra sammenkomst med så mange bra mennesker. Og takk for meg.

Hadde du også hatt lyst til å finne frem barnet i deg på den måten Sindre gjorde det for oss?

Ha en velsignet dag!
~ Bella

"In the eyes of a child you would see... The world as it should be."

Kommentarer

  1. Åh, ser ut som dere koste dere kjempemasse!

    SvarSlett
  2. Kjempebra innlegg. Tror jeg bare linker bloggen min til deg jeg! Det var så fantastisk gøy å være der, og SÅ mye latter!
    Vi burde finne på sånne ting oftere - finne fram barnet i oss oftere :D

    PS: Julie var Solist på Operaen ;)

    SvarSlett
  3. Aw, så koselig å høre! Det er sant, er litt kjipt når du endeliiig er tilbake, også stikker jeg... Men, men - du og søstern klarer dere fint, og mekker mange gode mål! Men tusen takk for det, skal kose meg masse :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!