Nyhet på MOT-siden!


Vet du hva jeg (les: Analin) oppdaget i dag?? Jeg er blitt en NYHET på MOT-siden! :D Hvor kult er ikke dét?! Det er i forbindelse med blogginnlegget jeg skrev om min opplevelse av innsatsen jeg gjorde på MOT-standen på Norway Cup. Du kan lese innlegget her og du kan se nyheten på MOT-siden her.

Klokka 7 skal jeg på fotballtrening. Det gleder jeg meg mye til! Det er fotballtrening i dag og de tre neste dagene. Dessuten må jeg legge meg i hardtrening nå før skolestart og før fotballsesongen er i full gang igjen, så jeg tenker jeg må dra opp til Hønefoss og trene på ELIXIA også i tillegg til både fotball- og hjemmetreninger.

Hva skal du gjøre den siste tiden av ferien?

Take care!
~ Bella

Kommentarer

  1. Så stilig! :D
    Jeg skal slappe av fram til mandagen for da begynner skolen for min del..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!