Sitater til ettertanke.

Dagen i dag har vel egentlig gått med til datatitting. I og med at jeg har litt vondt i beina etter gårsdagens fotballøkt, måtte jeg droppe joggeturen jeg hadde tenkt meg på tidligere i dag. Surt, altså! Men jeg skal på fotballtrening om en time. Det skal jeg i hvert fall ikke gå glipp av!

I stad kom jeg over noen gode sitater av folk, og jeg tenkte jeg ville dele disse med deg:


* Hvordan du ser på verden, reflekteres i hvordan du er som person.
-
Iselin Sandøy

* Den sunneste gymnastiske øvelse er å reise seg fra middagsbordet i rett tid.
- Giorgio Pasetti

* Det viktigste er ikke å finne ut hvem som har rett, men hva som er rett.
- Thomas Henry Huxley

* Sterk er den som overvinner andre, men veldig er den som overvinner seg selv.
- Lao Tze

* Den som aldri begår en dumhet, er ikke så klok som han selv tror.
- Francois De La rochefoucauld

* Det er enklere å slåss for sine prinsipper enn å leve opp til dem.
- Alfred Adler

* Det mennesket er rikest som har de billigste fornøyelser.
- Henry David Thoreau

* Fødselsdager er sunt. Statistikken viser at de som har flest av dem, lever lengst.
- Larry Lorenzoni

* Jakten på en syndebukk, er den letteste av alle idretter.
- Dwight David Eisenhower

* En mann med ett ur vet hva klokken er. En mann med to klokker er aldri helt sikker.
- Segals lov

(Kilde: Allers kryss, sommer 2010)

Nå skal jeg straks dra på fotballtrening. Jeg gleder meg!

Analin og jeg er klare til å dra - i håp om å komme på samme lag igjen, hehe!

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!