Sommerferiens stikkord.

Fantastisk! Magisk. Eventyr. Tyskland. Heggen Gospel. Verandakos. Trening. Fotball. Øvelseskjøring. Sang. Data. Allergisymptomer. Katter. Blogging. Tegning. Familie. Venner. Naboer. MOT. Mat. 10 000. Tress&Flush. Edderkopper. Stankelbein. Søvn.

Akkurat tatt en liten joggetur.

Joggesko-savn. Mobil-savn. Glede. Varme. Regn. Tårer. Mislykkethetsfølelse. Misunnelse. Sinne. Smil. Latter. Stolthet. Gud. Jesus. Herlighet. Tretthet.

Askerud Gård. Sommeren slik jeg vil savne den.

Nervøsitet. Nye blyanter. Ny skoleplanner. Nye opplevelser. Rutiner. Hybelliv. Mer fotball. Mer trening. Mer sang. Og Spenning.

Sommerferien er over for denne gang. Nå er det tid for videregåendes siste innspurt før alle de endelige karakterene vil bli satt. Jeg vet jeg kommer til å slite meg fullstendig ut! Men jeg lever i troen på det vil være verdt det.

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

  1. SV: Du var også veldig god! Var skikkelig morsomt å spille med deg igjen :) Vi må fortsette med FRIENDS-kvelder, fotballtreninger og MYE annet gøy - selvom dere er i Hønefoss ++

    :)

    SvarSlett
  2. Anabel: Tusen takk! :D Koselig å høre! OG tusen takk for sånn tilbakemelding på hvordan jeg stod i mål. Alltid koselig å få høre sånt, da vil jeg bare mer! :-D

    Tone veit hva jeg mener om det, og tror nok det kommer til å bli gjort endinger. Håper virkelig det!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!