Produktiv dag!

Jeg tror ikke jeg har fått gjort så mye nyttig på én dag på lenge! Her skal jeg fortelle om de små tingene som virkelig har satt pryd på dagen min:

1. Jeg fant igjen både ELIXIA- og miljøkortet mitt!! Jeg som trodde jeg hadde mistet det, slipper nå å ha det unødvendige stresset over meg.

Miljø- og ELIXIA-kortet mitt.

2. Mamma og jeg dro til Hønefoss, som resulterte i mer øvelseskjøring for meg!

3. I Hønefoss gikk jeg fra butikk til butikk og søkte om jobb. Da jeg kom til MENY på Kuben, fortalte sjefen at de trengte noen flere arbeidere, og at det var stor sjanse for at jeg ble ringt opp igjen!

4. Kjørelæreren min ringte meg, og jeg har fått min første kjøretime etter sommeren! Hun kom hjem fra ferie for bare noen få dager siden, så jeg har måttet kjøre mye med foreldrene mine denne sommeren.

En øvelseskjøringstur med foreldrene mine en dag i sommerferien. Vi dro til Notodden!

5. Jeg stakk en tur på ELIXIA og trente utholdenhet og styrke for beina mine. Utrolig deilig! Men jeg tok det ikke så altfor hardt; jeg skal jo tross alt på fotballtrening senere i kveld.

Nå må jeg nesten stikke og gjøre meg klar for en ny treningsøkt. Vi snakkes senere, kjære lesere!

Ha en god og regnfull kveld!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!