Beina verker, men humøret stråler!

Jeg har nå hatt fire harde (men utrolig herlige!) fotballøkter fire dager på rad + egentreninger både rett før og mellom disse treningene, så er det egentlig rart at beina verker? Du skulle ha sett hvor komisk jeg går (i alle fall så godt som jeg klarer) for tiden - det er virkelig et syn, altså, haha! Etter treninga i dag spurte treneren igjen om jeg ville være med på seniorkampen neste fredag, og da jeg svarte ja, sa treneren at det gledet ham! Ahh, gjett om det varmet!

Klokken er nå snart to, og jeg har sett "Lord of the rings - A new King is born" sammen med Iselin, mamma og Analin. Fy flate, for en syykt bra film!! Jeg var helt oppspilt og helt DER OPPE; jeg lo, jeg frydet meg over alle udyrene som ble drept (halvveis gjemt bak hendene mine, vel å merke...) og jeg var på gråten gjennom hele filmen omtrent. Seriøst; hvis du virkelig ikke har sett "Lord of the rings"-filmene enda, anbefaler jeg deg på det sterkeste å se dem!

Analin hadde det gøy med å ta bilde av meg under filmen, haha!

Hva syns du om "Ringenes Herre"-trilogien?

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!