Hybelbilder!

Ja, nå er jeg alene på hybelen i Hønefoss. I og med jeg hadde to melkekartonger som går ut på dato i dag, lagde jeg pannekaker til middag, til tross for at jeg hadde det i går også. Det ble en ganske stor røre, så det blir nok pannekaker til kvelds og morgendagens frokost, middag og kveldsmåltid. Tror du det er en ørliiten sjanse for at jeg blir lei av pannekaker i løpet av denne uka? I do!

Nok om det; jeg tenkte å legge ut noen bilder av hybelen! Det fins noen bilder på hybelbloggen til Analin og meg som by the way fadet ut... Anyway! Her kan du se hvordan hybelen vår ser ut - i ryddig tilstand!

Gangen vår; velkommen inn - bare stig på!

Den andre siden av gangen - den er utrolig svær!

Vaskerommet - ja, vi har faktisk det!

Stuen - flatskjerm og greier! - Og sofaene kjøpte vi for 1000 kr!

Kjøkkenet og spisebordet (bruker egentlig for det meste stuen...)

Vasken og dusjen på badet.

Doen - bildet er tatt fra dusjens perspektiv.

Skrivepulten vår (igjen bruker vi for det meste stuen...)

Sengene våre - på den andre enden av rommet enn skrivebordet. Jeg ligger oppe, men vet du egentlig hvor vanskelig det er å re opp en seng i øvre etasje?!


Stor plass, eh?
Hva syns du om vårt ringe bolig?

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

  1. Fy søren det var fiint ! Her vil jeg kose meg med FRIENDS og snakk for å si det sånn:)

    SvarSlett
  2. Den så kjempe koselig ut :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!