Slektstevne 2010!

Åh, som jeg hadde gledet meg til dette! Og gjett om det også stod til forventningene mine! Etter vi hadde kommet opp og fikk hilst på alle sammen, tok Pål (mammas fetter) med Rolf (også mammas fetter), Analin og meg med ut på seiltur. Solen skinte så fredfullt og idyllisk over Tyrifjorden! Jeg fikk til og med lov til å styre båten, og selv om jeg slet ganske bra, fikk jeg klart å styre oss helt over fjorden og tilbake - med god hjelp fra Pål da, hehe.

Ute på seiltur!

Vel tilbake, hjalp jeg Huguette og Ivar (mammas tante og onkel) til med å lage middag. Det var så god mat! Jeg tok 2 porsjoner - noe som er ganske ulikt meg! Deretter gikk vi ut og lekte litt med fotballen; Frank (mammas fetter), Pål, fetter Christopher, Veronika (kona til Pål), Analin og jeg. Moro! Og så var de så gode; Frank og Veronika imponerte stort med ballen! Deretter spilte vi fotballkamp; jentene mot guttene (onkel Tore, Ivar og kusine Linn ble også med etter hvert). Utrolig artig og gøy!! Her imponerte Pål mye! Jeg spilte ikke noe særlig bra. Gresset var vått og ballen var glatt, så jeg tok det forsiktig så jeg slapp å skade meg igjen.

I full gang med fotballsparkingen!

Etter at jentene vant 3-2 (jeg scorte det siste og avgjørende målet!), satte vi oss rundt bålet med de andre. Da gikk det i sang og gitarspilling. Analin og jeg startet opp og fremførte He Will Forever Last. Det gikk ikke så bra, egentlig. Jeg tror ikke jeg klarer å opptre bra ute. Eller i det hele tatt i familiesammenkomster, hehe. Tore, Linn og Christopher tok over, og de er så flinke! Skulle ønske jeg hadde et like bra - og komisk (haha) - sangtalent som kusine Linn, like flink til å spille gitar som fetter Christopher og at jeg hadde like god evne til å underholde og til å være morsom som onkel Tore!

Jeg sa ikke stort denne kvelden - noe jeg ikke pleier å gjøre i familiesammenkomster. Men det behøver ikke å si at jeg ikke trives! Jeg ELSKER å være sammen med familieslekta! Jeg hadde en knallbra dag hvor jeg traff mange hyggelige mennesker! Tenk at jeg har vært så heldig og blitt adoptert inn i en så fantastisk familie! Der alle er så sportye, musikalske, hyggelige og morsomme! Jeg er så utrolig glad i familien min - og det er så herlig å vite at de også er glad i meg.

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!