1. skoledag!

Vi møtte opp i skolegården kl. halv ni og ble fulgt til klasserommet vårt. Dette året fikk vi rom i 2. etasjen i Paviljongen. Kjipt, altså. 2IDA fikk klasserommet vi hadde i fjor og som jeg ønsket. Litt surt, men jeg får prøve å se positivt på det; 2. klasse var virkelig et hardt år, så de fortjener det, hehe!

Resten av skoledagen gikk til informasjon og utdeling av ark og annet stæsj. Vi fikk også vite at vi ikke skulle ha norsklæreren vi hadde i fjor. Flate altså, det var dagens største nedtur. Da har vi faktisk hatt 3 forskjellige norsklærere på 3 år - nesten verre enn ungdomsskolen. Fotballtreneren stakk også innom og informerte oss litt om treningsleir-turen til Portugal i starten av April! Det blir nok spenstige saker. Jeg får til og med lov til å spille fotball der nede!!

Skoledagen endte vel rundt halv elleve (!), og Analin og jeg tok turen til Gyda. Der satt vi med hver vår data og bare slakket den hardt! Vi tok også farvel med Øivind, som drar på folkehøgskole langt vekk, så vi ville ikke se ham på en stund.

Deretter var det tid for trening! Anny, Analin og jeg stakk opp til ELIXIA Hverven for en spinningsøkt. Det var min første gang jeg trente der - jeg pleier jo alltid å bare trene på ELIXIA i sentrum. Det var utrolig fint der! Det ga virkelig et godt førsteinntrykk og jeg stikker nok opp dit flere ganger. Uheldigvis satt jeg litt feil på sykkelen, så jeg har veldig vondt akkurat nå. Men jeg satser på at det går over i morgen!
Ferdig med treningsøkten og slakker den på hybelen vår!

Hvordan var 1. skoledag for deg?
Eller hvordan har dagen din vært i dag?


Take care!
~ Bella

Kommentarer

  1. Syns det er så rart å lese. Hehe. Er så uvant at jeg ikke går på skolen. Føles ut som det er sommerferie enda! Hehe! ;p Ser ut som dere koser dere, da. Og, kan du ikke legge ut noen bilder av hybelen deres? :-D

    P.S Analin skal spille kamp i dag? Og du? :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!