Syk og skadet?

Så kom tiden hvor jeg begynner jeg å bli syk. Det kom som en bombe i går, og jeg hadde både sår og vond hals, samt at jeg følte meg sliten og var i dårlig form hele dagen. Formen føles heldigvis noe bedre i dag, men stemmen er ikke mye skryte av - iallfall ikke etter en time hos sangpedagog (som faktisk gikk overraskende bra, stemmemessig sett) og å ha sunget med klassen. Vi skal jo fremføre et par sanger på tirsdag, så jeg håper stemmen min bygger seg opp til den tid.

I går kveld så jeg på filmen "Knight and day" sammen med en herlig gjeng her fra Haugetun! Dette var en actionfilm, så jeg håpet det var litt mer fart i denne filmen enn de seige dramafilmene jeg har sett i det siste. Og gjett om den var! Jeg satt som klistret i sofaen mens jeg utbrøt små kommentarer i frustrasjon over Diaz' håpløse valg, eller i spenning når Cruise nok en gang gikk inn i en ny og "umulig" kampsituasjon. Det var visst ikke bare filmen som var underholdende; sånn som jeg gjemte meg og skrek da nok en drepe-episode fant sted, hadde iallfall Kris det mer enn moro nok med å se på meg enn filmen, hehe. Dette var en herlig film jeg gjerne ser igjen!

Linn og jeg er klare for film!

Hvordan det gikk med beina mine etter tirsdagens løpetur, spør du? Vel, jeg fikk vondt i kneet, men fortvil ikke; dette var en ny type smerte:


Jeg har nemlig bare fått et blåmerke - og det er alt!

Jeg kan faktisk ikke fatte hvordan jeg fikk det, men gjett om jeg ble glad da jeg bare fikk øye på dette usle lille merket som forhåpentligvis er helt ubetydelig i forhold til skadene mine. Likevel kan jeg nok ikke trene før om noen dager på grunn av sykdommen. Jeg velger å ta det relativt rolig resten av uken, slik at jeg kanskje kan bli ordentlig frisk til neste uke. Lytte til kroppens signaler; jeg syns da dette går bra hittil! Bare jeg fortsetter å holde det vedlike...

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!