Neste stopp: Haugetun folkehøyskole!

Klokka er halv to og jeg er ferdig med all pakking av bagsjen jeg skal ha med meg tilbake til Fredrikstad - allerede en time før vi skal dra!! Jeg må virkelig si jeg både overrasket og imponerte meg selv der, hehe. Jeg pleier jo å være ferdigpakket fem minutter ETTER den egentlige avreise-tiden!

"Vi skal dra", ja. Du skjønner, mamma og pappa skal kjøre meg ned til skolen denne gangen, rett og slett fordi jeg har med meg så ufattelig mye. Lærerne fortalte elevene før juleferien at vi måtte ha med ski og skøyter pga muligheter for utedager i dette skoleåret. I tillegg må jeg ha med sovepose og liggeunderlag til turneen med klassen i februar, samt en koffert og sekk med klær og andre "nødvendigheter". Jeg kommer til å se ut som det pakkeselet når jeg ankommer skolen, haha! Men vi skal komme tidlig slik at mamma og pappa slipper å kjøre hjem når det har blitt så altfor mørkt. Da er det kanskje ikke så mange som har kommet til skolen heller.

Kvelden i går gikk til å se på film her hjemme sammen med mamma, min gode venninne Iselin og lillebroren hennes på rundt ni år (det er seriøst flaut at jeg ikke vet dette). Det var så ufattelig koselig å se ham igjen! Det er jo måneder siden jeg har fått vært ordentlig sammen med ham! Vi så på filmen "Biler 2", og jeg likte den utrolig godt! Den var morsom, og jeg utbrøt i latter flere steder under filmens gang (kan også ha noe med at det var elendig norsk teksting). "Biler 2" var selvfølgelig ikke bedre enn den 1'eren, men jeg syns filmen likevel var veldig bra - bare på en annen måte enn den originale.

Nå merker jeg det skal bli godt å komme tilbake til skolen. Jeg gleder meg skikkelig til å møte de fantastiske menneskene der borte og komme inn i det gode miljøet! Tenk, når jeg skriver neste blogginnlegg sitter jeg mest sannsynlig på internatrommet mitt i 2. etasje på rom 236! Jeg syns det er litt moro å tenke på, hehe. Åh, som jeg gleder meg!!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!