Oppsummering juli 2013.

Månedens høydepunkt: Få en liten smakebit på hvordan livet i Oslo er; både med hybel-innrigging og en liten uke i Oslo!

Månedens nedtur: Tror jeg har gjort meg veldig klar på hva månedens mest triste nyhet er.

Månedens komplimenter: Oi, jeg har visst vært dårlig på å dokumentere dette her denne måneden! Det er egentlig veldig dumt av meg. Jeg skal likevel prøve å komme på noen som jeg husker jeg ble litt sånn ekstra glad for å høre:

"Når vi har sett på bilder av deg syns hun du er såå fin!"

"Du kommer til å bli en flott sykepleier!"

"Sykepleier, altså! Det tror jeg du kan passe til."

Månedens modigste hendelse: Da jeg utga meg for å være Analin på hennes sommerjobb og lurte kollegaene hennes! Hvis du vil, kan du lese om den HER.

Månedens pinligste hendelse: Da jeg klarte å gjøre den pinlige tabben på tvillingfellen nevnt i forrige punkt - det kunne faktisk ha spolert hele fellen!

Månedens gullkorn:

"Jeg syns den var veldig grei."
"Den var utrolig OK!"
"Den var kjempemidt på treet!"


Månedens latterkick: Da jeg spilte Dixit sammen med Anne-Marthe og Analin.

Månedens mest spilte låter: Sangene fra albumene jeg kjøpte i Tyskland: Låtene fra den nyeste filmen "Les Misérables" og "The House" av Katie Melua.

Månedens mest leste blogginnlegg: "Tysklandsturné 2013!". Jeg linket den til Facebook, så det er nok derfor den fikk mange hits i en liten periode.

Månedens bilde:

Enda en nydelig solnedgang fra verandaen! Denne utsikten er noe av det beste 
med somrene her hjemme! Men nå er det nok mer jeg kommer til å savne...


- Bella.

"People say you don't know what you've got till it's gone. Truth is, you knew excactly what you had; you just never thought you'd lose it."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!