Bilder av hybelen min, alt utpakket!!

God kveld! Nå har jeg akkurat pakket ut all bagasjen min, og det tok meg hele TRE timer - og det tatt i betraktning at mange av møblene stod her på forhånd også! Jeg orker ikke å skrive så mye, jeg er egentlig ganske sliten og trøtt etter en lang dag, så jeg legger heller bare ved bilder av den fine, nye hybelen min.

Det første man øyner når man kommer inn på hybelen min.

Hylle og skrivepult.

Skrivepulten og tv'en! + Internett, blu-ray og maange kanaler!

Sengen min og noen av mine gode venner fra folkehøyskolen.
Klesskap "inn" i veggen!

Vask (på rommet!) og speil! Mangler bare lyspære.

I morgen skal jeg møte noen venner fra folkehøyskolen, og det gleder jeg meg utrolig mye til! Ellers ønsker jeg mine kjære, faste lesere - hvor enn dere befinner dere i verden - en god natt!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!