Kjærlighetsbrev fra Gud.

Nå begynner det å bli skremmende nærme til jeg flytter til Oslo! Derfor har de siste dagene gått til å forberede meg maks til flytting. Denne dagen har gått i ett siden morgenkvisten, og jeg kom ikke hjem før på kvelden. Jeg orker ikke å blogge om dette i dag, men jeg tenker jeg tar det i morgen istedenfor.

For at ikke blogginnlegget skal bli helt "meningsløst", vil jeg gjerne legge ved et brev som jeg har fått to ganger i løpet av livet mitt. To ganger har Haugetun Folkehøyskole gitt meg dette brevet, og jeg husker jeg alltid ble på gråten hver gang det ble vist frem for meg. Nå vil jeg gi det til dere også. Jeg håper dere tar like godt vare på dette som jeg har gjort - ikke som i å putte det tilbake i konvolutten og legge det nedi skrivebordsskuffen. Men som i å putte ordene i hjertet ditt og la dem gi en mening for deg.


- Bella.

"I can do all this through Him who gives me strength."- Philippians 4,13.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!