God regnværsdag!


God morgen, alle sammen!

Maintenant; litt om gårsdagen, som jeg nevnte i forrige innlegg. Det var litt av en gjøre-dag! Men det var utrolig godt å få orden på saker også.

Dagen startet med å kjøre utover til Hønefoss for å trene på ELIXIA. Jeg begynte klokken 9 og trente i 2 timer! Det har nemlig blitt en stund siden jeg har trent, og det var utrolig deilig å komme i gang igjen. Jeg la opp treningen slik:
- 1/2 time med utholdenhet (via ellipse-maskin)
- 1 time med styrke for bein
- 1/2 time med styrke for overkropp.
Det resulterte i en god og hard treningsøkt - jeg merker jeg er superstøl i hele kroppen i dag, hehe! Fremover er jeg klar for å trene videre på ELIXIA i Oslo også! Altså, jeg har faktisk en megarabatt på medlemskapet mitt siden jeg ble medlem fra da jeg gikk på idrettslinjen på vgs. Nå, med premium medlemskap (at jeg kan trene på alle ELIXIA-treningssentrene i hele Norge), betaler jeg nesten bare 50 % av den ordinære prisen til vanlige medlemmer! Jeg må se om jeg kan ta meg råd til å beholde medlemskapet likevel. Jeg har betalt for august, så får jeg se hvordan det går videre!

Like etter 12 kom jeg tilbake til Vikersund. Her måtte jeg levere bilen til verksted etter pappas ønske. Imens trasket jeg rundt i sentrum (hvis jeg kan kalle Vikersund det, hehe); jeg hadde nemlig noen ærender jeg måtte få gjort. Først stakk jeg på lensmannskontoret hvor jeg fikk ordnet meg en politiattest til skolestart. Deretter stakk jeg på Euronics og kjøpte meg blu-ray-spiller og en liten støvsuger til hybelen. Selgeren ga meg også en HDMI-kabel med på kjøpet siden det var den siste blu-ray-spilleren han hadde igjen! Fantastisk, jeg må jo være verdens heldigste jente! I tillegg til at blu-ray-spilleren tar inn alt av CD'er, DVD'er og blu-ray-disker, kan jeg jo også koble pc'en min til tv'en også! Utrolig kult. Jeg vet faktisk ikke hva som er forskjellen mellom en vanlig DVD og en blu-ray-spiller enda, så jeg gleder meg til å se min første film i blu-ray!

Deretter hadde jeg litt dødtid hvor jeg trasket enda litt mer (tror jeg gikk opptil flere kilometer bare i Vikersund!) før jeg møtte på Analin. Utrolig hyggelig! Etter hvert stakk vi sammen og besøkte Iselin i hennes nye hjem. Jeg merket det nesten ergret meg at det var et så fint hus, haha! Neida.....joda. Iselin var i gang med å bake, og både lillebroren hennes, Analin og jeg fikk smake på hennes himmelske bakevarer. De er faktisk så nydelige! Vi så litt på tv og lekte "sisten" med hunden deres Lara mens vi spiste et par, tre....ti muffinser og boller, hehe.

Tiden går fort i hyggelig selskap, og plutselig var det tid for å dra hjem igjen. Da jeg kom hjem den kvelden var jeg utrolig trøtt. Det hadde vært mye på agendaen hele dagen, og jeg hadde vært på farten i 13 timer. Jeg fortalte litt om dagen min, viste stolt frem alt jeg hadde kjøpt meg, før jeg fant sengen ikke så altfor lenge etter.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!