Ukerevy

Så var det klart for nok en ukerevy fra Haugetunsiden: Her kan dere til og med se meg danse swing sammen med Dence - som også kommer fra Filippinene! Jeg syns vi fikk til mye sammen, så det var utrolig moro. Dessuten var det moro å repetere swingen fra videregående - jeg fikk jo tross alt karakteren 5/6 i nettopp dette emnet! (Ps: Selv om det er bilde av meg på lagbildet av jentelaget i fotball, var jeg ikke med. har jeg nemlig lagt opp for godt. Og det mener jeg! Hvis du ser meg spille fotball senere, må du si ifra! Jeg har ikke godt av det.)

http://www.haugetun.no/revy/uke-49--inspiria-badeland-nissefest-og-artigfotballfinale-123.aspx

Jeg føler meg skikkelig lat for tiden. Vel, én grunn er jo at jeg nesten aldri trener på grunn av skader, men jeg finner ofte meg selv prioritere heisen fremfor trappen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette. Jeg har jo funnet ut at det tar myye kortere tid å gå (les: løpe) opp trappene - ved et lite eksperiment med læreren Eivind; jeg tok heisen og han tok trappen, og han kom til spisesalen lenge før meg. Ikke vet jeg om han løp eller ikke (men jeg mistenker ham for å ha gjort det, hehe), men det gikk i alle fall fortere med trappene. Dette er jo bare latskap fra min side. Men da har jeg iallfall ett nyttårsløfte jeg kan føre opp på listen!

Nå må jeg pakke ferdig til i morgen. Da skal jeg hjem! Det skal bli koselig å se igjen familie og venner. Det skal nok bli godt å komme tilbake til Askerud gård igjen.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!