Oppsummering november 2011

Jeg har lyst til å begynne å skrive en oppsummering for hver måned. Dette har i alle fall vært en helt fantastisk måned for min del!

Månedens høydepunkt: GREASE! Det å føle seg så verdsatt, godtatt og betydningsfull blant mine venner her på skolen, og å finne meg selv i det fantastiske og glade humøret hvor jeg gledet meg over de små tingene i hverdagene!

Månedens nedtur: Da jeg presterte dårlig på fotballkampen. Jeg følte virkelig jeg var grunnen til at vi tapte, og jeg sliter faktisk fortsatt litt med følelsen av at jeg både sviktet og skuffet laget.

Beste kompliment jeg fikk: Åh, det har vært utrolig mange, så det blir veldig vanskelig å plukke ut én. Jeg husker i alle fall at spesielt disse betydde mye for meg:

"Du er en fantastisk jente! Du er nok den snilleste personen jeg noen gang har møtt, det finnes jo ikke noe ondt i deg! Alle vil komme til å like deg hvis de blir kjent med deg, for du er jo bare snill!"

"Åh, kjæresten din kommer til å bli så glad i deg, Anabel! Du setter jo pris på den minste lille ting! Så glad og positiv hele tida!"

"Utrolig fint morgenord i dag, Anabel. Du er så flink! Jeg sier alltid "YES" når du skal holde morgenord!"

"Jeg syns du har en veldig fin stemme. Vibratoren din er tøff, og det er det særegne med stemmen din."

Månedens nye venn: Håkon og Dence. Vel, jeg kjente dem fra før, men jeg har blitt om lag enda bedre kjent med dem nå, noe jeg er veldig glad for!

Månedens ord: Den 25. november av Irene. Den handlet om sitatet som en dansk filosof en gang sa: "Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være lidt, men det kan også være forfærdende meget".

Månedens latterkick: Det må nok bli Bernts irritasjon over Mariannes takt på leken vi hadde på hytteturen med Bibelgruppa. Jeg lo så tårene rant! Haha, jeg smiler bare ved å tenke på det!Kobling
Jeg har dilla på: Blogging! Jeg har imponerende mange hits for tiden, og denne måneden hadde min blogghistorie rekord på antall besøkende med 900 hits!

Månedens mest spilte låt:
My grown up Christmas list.

Her kan du forresten lese forrige ukes ukerevy: http://www.haugetun.no/revy/uke-48-121.aspx

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!