Oppsummering desember 2011.

Jeg skriver at jeg ikke skal lage så lange innlegg, og så lager jeg et innlegg som er langt over 1000 ord lengre en juleoppdateringen!? Haha, ironisk.

Da var måneden over for denne gang, og det er på tide med oppsummering!

Månedens høydepunkt: HEROES-maraton med Iselin og Analin (og Anne-Marthe)! Vi tilbakela 23 episoder på 16 timer og 50 minutter - på bare fire dager (les: netter)! Elsker denne serien.

Iselin, Analin og jeg ser på Heroes i nabohuset!

Månedens nedtur: At jeg tror noe mer alvorlig enn en liten skade har forekommet i høyrekneet mitt.

Beste kompliment jeg fikk: Åh, igjen vanskelig å nevne ett; det er så jo så mange som sier noe hyggelig til meg hver dag! Jeg tror jeg må gjøre om denne til "komplimenter":

" "Rockin' around the Christmas tree" var konsertens høydepunkt! "

"Hvis jeg hadde vært moren din, hadde jeg vært så stolt av ungen min!"

"Du er jo Ligrettomesteren! Du har over 40 poeng mer enn meg!"

Jeg fikk også et julekort fra ei på skolen hvor det stod mange vakre ord om meg. Jeg smeltet helt!

Da familien min og slektningene mine fikk høre cd'en med sangene jeg har sunget inn i studioet på julaften. Mine to tanter og pappa begynte å gråte, og mamma fikk tårer i øynene. Alle roste meg for sangstemmen min.

Månedens venn (gjorde om denne også, jeg): Heidi! Jeg føler vi har hatt en god kontakt denne måneden.

Månedens ord: Denne måneden hadde vi mange gode morgenord! Men må jeg nevne ett, må det bli den 2. desember av Ingvild: Den handlet om de fem forskjellige måtene å uttrykke sin KJÆRLIGHET på: Si hyggelige ORD til noen, BERØRING; gi f. eks en klem, 3. Gi av din TID til å snakke og være sammen med noen. 4: Gjør noen en TJENESTE. 5. Gi GAVER til noen. I tillegg har alle hver sin "kjærlighetstank". Hver gang noen uttrykker sin kjærlighet for noen, blir tanken fylt opp. Er det lite oppi, kan det være vanskelig for vedkommende å gi kjærlighet. Derfor: Mye oppi kjærlighetstanken => Mye å gi.

Månedens mest brukte ord: Flate.

Månedens latterkick: Da jeg spilte Alias sammen med mamma og Analin. Jeg gjenforteller spillets gullkorn:

Analin skulle forklare ordet, mens mamma og jeg følger ivrig med.
Analin: "Når mamma dør, hva gjør vi da?" (henvendt til henne og meg)
Mamma: "Dere sørger!
"
Analin: "Nei, ikke det...
"
Jeg roper ut uten å ha hørt hva mamma hadde sagt: "Arver!! Å arve!"
Jeg fikk rett.

Kos med Alias! Fv: Analin, meg og mamma.

Jeg har dilla på: Minesveiper. Jeg fikk en ny julerekord her om dagen på 136 sekunder!

Månedens mest spilte låt: Jeg har hørt mye på cd'ene jeg fikk med meg hjem fra skolen. Det må nok derfor bli: "My grown up Christmas list" og "Jørgen Hattemaker".

Så var den siste dagen i hele 2011 omsider kommet. Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år, og måtte all lykke følge dere videre i det neste året som banker på døren!

Nyttårsklem fra Bella.

Kommentarer

  1. Du er skjønn Anabel! Nå ble jeg glad!:D Virker som at du har hatt en super måned. Gleder meg til å tilbringe de kommende måneden med deg på Haugis :D<3 Heidi

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Kom til Jesus!