Dagens timeplan.

10:20-10:50: Jeg stod opp, slang på meg en genser over pysjen (med en hette pga hårets sovesveis, vel å merke), og tuslet ned til frokost. Jeg spiste en god frokost siden jeg skulle trene samme formiddag.

10:50-12:00: Jeg stelte jeg meg til trening, satte på klesvask, og øvde på tirsdagens julefortelling. Oscar, en av lærerne på skolen, spurte nemlig meg om jeg kunne fortelle "sagaen om Lucia" for skolen. Han syns jeg hadde så fin innlevelse i Grease, og tenkte dette kunne passe for meg. Skal si jeg ble smigret over at han spurte meg! Det betydde mye.

12:00-14:00: Trening på styrkerommet! En time utholdenhet (med spinning) og en time styrke sammen med Anders. Det var godt å komme i gang igjen!

14:00-14:40: Sette på klesvask, samt henge opp det forrige, og dusje etter en god treningsøkt.

14:40-15:05: GOD middag og GOD dessert! Kjøttkaker, poteter og grønnsaker i brun saus (og tyttebær - ikke minst!), og sjokoladeis med sjokoladesaus til dessert.

15:05-15:15: Skifte til gåtur i kulden.

15:15-16:10: Gåtur til Østfoldhallen. Jeg måtte gå en omvei pga veiarbeid (og min elendige retningssans), så det tok ekstra lang tid.

16:10-16:15: Finalekamp for Haugetun-jentene! Selv om det klødde i beina etter å spille, vet jeg godt at det er til det beste for meg å se på. Jeg er sikker på at det ikke hadde gått to minutter for meg ute på banen før jeg hadde knekt sammen. Vi tapte, men jeg skal ærlig talt innrømme at jeg syns vi spilte best!

16:15-18.00: Jeg gikk (les: skled) tilbake til skolen. Det var så sykt glatt at det ikke skulle vært lov!

18:00-18:20: Jul i Blåfjell.

18:20-18:20: Jeg hang opp klesvasken før det var pølsefest sammen med mine nydelige venner nede på skolekjøkkenet. Tok meg også tid til å pakke inn noen julegaver.

19:20-20:00: Kveldsmat. Spiste bare litt yoghurt og drakk en tekopp - hadde jo allerede spist to pølser.

20:00-21:45: LIGRETTO! Utrolig moro å spille dette igjen.

21:45-22:30: Rydde rommet, stelle meg og skrive dette blogginnlegget. Nå tar jeg kvelden!

Tusen takk for i dag! Takk til alle som var med på å gjøre denne dagen så bra som den ble for meg.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!