Anabels åpenbaring.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive det jeg vil formidle, og jeg aner ikke hva jeg skal starte med. Dette kan derfor bli et ganske rotete innlegg, men sterke følelser har truffet meg. Det var akkurat som om et lys gikk opp for meg i går kveld. Selv om jeg gråt og hadde det vondt med meg selv, er jeg glad det skjedde. Det var akkurat som om store vegger falt ned fra øynene mine, og jeg klarer å se lengre enn det som er akkurat rundt meg selv.

I dag gikk lørdagsundervisningen til foredragsholderen Terje Forsberg. For en sterk og rørende historie han har lagt bak seg! Jeg satt og gråt mens jeg hørte ham snakke. Han fortalte så mye som fikk meg til å tenke, og det hang så godt sammen med det som også skjedde i går. Jeg kjøpte biografiboka hans, og jeg gleder meg veldig til å lese den!

En sterk biografi av Terje Forsberg.

Nei, jeg klarer det ikke. Det blir for sterkt å skrive om det her. Det jeg likevel kan fortelle, er at jeg skal bli et bedre menneske. Fra å være en kald og egoistisk person, skal jeg bry meg om andre. Jeg skal være der for de menneskene som trenger meg, og jeg skal ikke lenger være redd for å gå inn i det som kan hente frem mine vonde følelser for å selv kunne være til hjelp for andre. Det vil være verdt det. Jeg er blitt et sterkere menneske nå! Jeg kan takle det.

For et innlegg! Jeg beklager at det ble så uforståelig, men det er vel faktisk slik jeg har oppført meg i det siste.

- Bella.

"Don't start your day with the broken pieces of yesterday"

Kommentarer

  1. Du må ikkje være så hard mot deg selv, du er jo en av de mest omtenksomme jeg har møtt! Kjempejente er du:) <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!