Spørsmål til SSS.

Wow, blogginnlegg allerede dagen etter! Jeg burde gi meg et klapp på skulderen, hehe.

Blogging på kjøkkenbordet.

Det jeg ikke fikk skrevet i gårsdagens superlange innlegg, var at jeg har blitt bitt av minesveiperbasillen. Igjen. Egentlig er jeg gørrlei spillet, men jeg klarer ikke å la være å spille spillet. Julens rekord er på 158 sekunder på ekspertnivået, men det er uten datamus. Det er jo mye enklere å bruke datamus enn touch-skjermen.

Rekorden ble satt etter at jeg spilte denne runden. Den er fortsatt på 158 sekunder.

All denne minesveiper-spillingen har fått meg til å tenke minesveiper. Når tankene vandrer, når jeg ser på tv, eller når jeg ligger i senga om kvelden, ser jeg for meg minesveiper-brettet, tallene og at jeg setter flaggene hvor minesveiperne ligger. Jeg finner det egentlig litt fascinerende at jeg klarer å pusle sammen et minesveiper-brett i hodet mitt, men det er irriterende at brettene tar seg den frihet til å oppta hjernen min når den føler for det.

I dag har jeg endelig vært hos legen med kneet mitt. Jeg har fått henvisning til en MR-undersøkelse, og jeg skal til fotterapeut i morgen. Legen så på føttene mine, og det var et eller annet med at jeg kanskje måtte få meg såler.

Angående MR-undersøkelsen må jeg finne meg en time, og da må jeg først finne ut når jeg har tid. Vinter- og påskeferien er greit nok, men jeg husker ikke eksakt dato for når klassen min skal på turné eller på USA-tur. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Under kan du finne den siste ukerevyen før juleferien fra skolen. Jeg har lurt på når det skulle komme, men jeg skulle jo ha skjønt at det måtte komme etter julaften. Med tanke på juleverkstedet hvor vi lagde mange gaver, er det helt forståelig at det kom så sent som det gjorde.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!