Bakekonkurranse!

I dag har det vært bakekonkurranse! Jeg hadde egentlig ikke meldt meg på noe lag, men Lise inviterte meg til å bli med på hennes lag med Guro og Linn. Siden Guro ikke skulle være med på dette laget likevel, passet det jo faktisk perfekt at jeg joinet her!

Min herlige lille gruppe! Fv: Meg, Lise og Linn.

Vi lagde brownies fra scratch! Jeg må si jeg ble veldig fornøyd med kaken. Vi bakte med Linns oppskrift, så hun ledet an med kokkeleringen, og det gikk veldig bra. Lise vasket opp da det var nytt oppvask - uten å klage! Jeg må si jeg var stolt av å komme på denne gruppa - for noen herlige jenter! Jeg hjalp til der det trengtes, og jeg fikk æren av å pynte kaken. Vi hadde det kjempekoselig i lag, brownies'en ble suksess, og den ble spist opp av kakesultne Haugetunianere. Nå venter vi spent på resultatet som kommer i morgen!


- Bella

"TEAM: Together Everyone Achieves More"

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!