PARIS, HER KOMMER JEG!!!


Vel, jeg fant i alle fall ut at jeg skal mellomlande der på vei hjem fra USA-turen i april, hehe. Likevel er poenget der; jeg skal til Paris!! Det høres kanskje litt merkelig ut at jeg gleder meg så vilt mye til den lille mellomlandingen som varer i 40 minutter når hovedturen går til USA - nærmere bestemt New York og New Orleans, men Frankrike, spesielt Paris, har alltid vært mitt støre drømmemål! Jeg får håpe jeg får meg en tur til Paris senere en gang - hvor jeg kan være der litt lengre, hehe.

Forrige ukes oppsummering fra skolen kan du finne HER. Jeg beklager at den kom så sent.

- Bella

"Being happy doesn't mean your life's perfect. It means that you've decided to do the best of what you've got."

Kommentarer

  1. hihi! :D E va i Paris i september i fjor :) Skikkelig fin og koselig by! Eiffeltårnet var helt fantastisk!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!