Mandagsoppdatering.

Hei og hopp, jeg føler meg topp! Selv med krykker, er livet herlig!

Det er så fantastisk å se at det er flere som tar seg den lille turen innom bloggen min! Det er koselig at så mange ønsker å lese om mitt livs opplevelser. Derfor beklager jeg på det sterkeste at jeg ikke fikk skrevet noe i går; det var en utrolig hektisk dag, så jeg rakk det dessverre ikke. I dag ble korridormøtet utsatt, så jeg rekker å skrive et innlegg før middag!

I gårsdagens SSS-time begynte vi å synge inn koringen på julesangen hvor jeg er solist! Jeg vet ikke om resten av gruppa tenker over det, men jeg setter virkelig pris på at de vil ta seg tid til å lære seg koringen på sangen min - flesteparten hadde faktisk aldri hørt denne vakre julesangen før! Ja, jeg vet Berit hadde lagt det inn i undervisningen, men likevel; for meg var dette stort.

I går begynte også vi jentene for første gang å synge på sangen "Oh Come All Ye Faithful"! Hvis du har Spotify, søk opp Mosaic, deretter på låten. OBS: Vi skal synge den versjonen hvor det står "intro" på. Vi er fire jenter som synger den à cappella, og jeg tror dette blir bra!

Krykker, sa du? Hvor de kommer inn i bildet hen? Joda, jeg går på krykker igjen, jeg - det kom vel egentlig ikke som noe sjokk? (...) Ikke for meg heller, hehe. Jeg har det strålende, altså; jeg regner med jeg klarer å både gå og trene igjen i løpet av to dager! Det er jo ikke noe problem å være krykkemenneske her på skolen - hvor det er så mange som bryr seg om meg! Henriette har virkelig vært snill med meg; hun henter mat til meg, tar seg av internatplikten min i bytte mot at jeg tar hennes på torsdag (og min er mer tungvinn enn hennes!), og hjelper meg hvis det skulle være noe. Hva skulle jeg ha gjort uten sånne som henne? Dessuten har jeg jo faktisk to andre krykke-buddies her, så jeg føler meg jo absolutt ikke alene, hehe!


I morgen er det "MOT til å glede"-dagen, og ikke glem å spre glede! Det viktigste stikkordet for denne dagen er: TENK ENKELT! Du kan spre glede ved å bake noe godt til andre, gi noen en hjelpende hånd eller ringe til besteforeldrene dine og slå av en hyggelig prat. Til og med bare det å si hei, gi et smil eller en klem til noen som trenger det, kan være nok til å glede andre! Det kan kreves litt mot for å glede andre, men tro meg; du vil bli overrasket hvor hvor mye det vil glede deg selv også! Jeg oppfordrer derfor DEG til å glede noen i morgen! Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på MOTs hjemmeside HER.

- Bella

"Den største glede du kan ha, er å gjøre andre glad"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!