Gjensyn på Ringerike vgs!

Nå sitter jeg på Ringerike videregående skole på en av mac-pc'ene på skolen. Jeg ble virkelig tatt godt imot her! Etter å ha fulgt Iselin, en av mine beste venninner, bort til timen hennes, stakk jeg selv en tur innom biblioteket for å hilse på Kari (skolens bibliotekar). Dessverre var hun ikke å finne der, siden hun var på kurs i dag. Derimot møtte jeg Wenche (kollega av Kari), så jeg fikk tatt av en prat med henne. Det er så koselig at hun kjente meg igjen!
En av de mange fancy pc'ene på skolen! Skal si skolen har oppdatert seg siden jeg var elev her.


Så var det tid for å møte musikklæreren jeg skal følge denne dagen og de to neste, samt selve arbeidsgiveren min. Jeg var veldig spent på hvordan jeg ville bli tatt imot av dem - jeg hadde jo ikke snakket med dem før, bare sett dem i forbifarten i korridorene da jeg selv gikk her. Men det gikk kjempebra! Arbeidsgiveren min, Inger-Helen, viste meg rundt i musikkrommene, og det virket som om hun var skikkelig stolt av å ha meg her, slik som hun ville dra meg med til idrettskontoret for å vise meg frem; før var jeg idrettselev, men nå har jeg valgt musikklærerne! Selvfølgelig var rommet låst siden ingen var der, men det er jo tanken som teller, da, hehe. Åh, for ei utrolig hyggelig dame! Da jeg møtte henne i dag, utbrøt hun plutselig; "Er det ikke egentlig to av dere?" Haha, dagens kommentar!

Nå venter jeg bare til klokka skal bli 10:10, for da skal jeg forberede meg til 1. time sammen med lærerinnen; sangpedagogen Ingvild. Åh, jeg har virkelig troen på at dette kan bli BRA!! Til tross for at det vil bli hardt å måtte stå opp 5:45 hver dag og komme hjem når klokka er TIDLIGST 17:00 er jeg sikker på at alle erfaringene jeg vil dra med meg vil være verdt dette!


- Bella.

Kommentarer

  1. Haha, "Er det ikke egentlig to av dere?" :D

    Hvilken laerer var hun igjen?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!