Snart hjemreise.

Dagens øyeblikksbilde! Beklager hårsveisen, 
jeg vurderer sterkt å klippe meg litt i påsken.

Haha, må bare fortelle en litt moro historie rundt overdelen jeg har på meg. Hver gang jeg går med den, er det alltid minst én som spør om jeg har på meg refleksvest. Jeg har egentlig lagt den igjen hjemme på grunnlag av dette, men jeg tok den med meg etter vinterferien. For det første fordi den er god, behagelig og luftig å gå i, og for det andre fordi jeg blåser egentlig i hva de andre mener om den - det første grunnlaget betyr så mye mer for meg, hehe. Dessuten anbefalte mamma meg også å ta den med meg tilbake til skolen; "når du tar deg en treningsøkt ute, kan du ha på deg den! Da legger jo folk merke til meg!". Hehe, jeg må le.

Jeg merker jeg har vært særdeles dårlig på å oppdatere bloggen min i det siste, og det beklager jeg. Det har foregått så mye her på skolen i det siste, noe som har ført til at jeg ikke har fått prioritert dataroaming så mye. Men fortvil ikke; denne typen "mye-som-skjer" vil ikke si i å GJØRE en masse ting. Nå er det mer bare det å VÆRE sammen med mine gode venner her på skolen! Åh, ja - nå har jeg virkelig lært! Og jeg har hatt det virkelig bra i det siste også!!

I kveld var jeg på nippet til å se filmen "Passion of the Christ". Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke hvor hodet mitt befinner seg hen, hehe... Tidligere i kveld har jeg holdt en konsert i et fengsel sammen med klassen. Jeg velger å ikke skrive særlig detaljert fra dette besøket, men det jeg kan si var at det ga meg både en sterk opplevelse og gode erfaringer. Enda tidligere i dag fikk klassen en innføring i beatboxing av selveste Michael Sundby (ta en titt på talentet hans HER!), og det var spennende og artig å se ham drive i sitt ess! I tillegg fikk jo vi også prøvd oss litt selv, og da var det bare å hente opp igjen all lærdom fra da Michael underviste oss i fjor også. Utrolig nok husket han meg!! Det var jo egentlig litt koselig, da, hehe.

Vel, i morgen skal jeg hjem til påskeferie, og jeg ser frem til å komme hjem nå. Jeg gleder meg til å se igjen Hanna Serine i morgen på Oslo S, være med på øvelsen med Heggen Gospel samme kveld, spille tv-spill sammen med mamma (og Analin når hun kommer hjem fra Frankrike), møte familie og venner, bare slappe av hjemme (så godt som jeg klarer iallfall), og lese litt (blant annet komme à jour med Bibelen). Dessuten må jeg også bli sikrere på hva jeg vil til neste år. Jeg fikk forresten tilbudet om å få skyss til Oslo S av ei venninne fra skolen, men jeg kommer til å takke høflig nei til dette tilbudet. Jeg vil faktisk velge å ta tog denne gangen; dette vil jo være min aller siste gang jeg tar dette toget etter å ha dratt fra Haugetun mens jeg selv går der. Disse reisene har bygd seg opp med sterke og gode følelser rundt seg, og jeg vil hente tilbake igjen disse følelsene en siste gang før jeg kanskje aldri vil få dem tilbake igjen - iallfall vil det bli en lang stund til. Det kan hende jeg er litt sær av meg på enkelte områder, men noen ting betyr faktisk mye for meg.

Nei, jeg får stikke og legge meg! I morgen blir det mer beatboxing, hjemreise, gospeløvelse og gjensyn med min flotte familie og herlige venner! Så blir det en god dag i morgen også, hehe.

- Bella.

Kommentarer

  1. Hahah, refleksvesten, joo! :D
    Jeg er SÅ glad for å høre at du har blitt flinkere til å utnytte tida på skolen, Anabel! Fantastisk :)
    Jeg gleder meg også til å se deg igjen neste helg! Ha en herlig helg, ring meg en gang du får tid ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!