Mye å gjøre, sa du?

- Holde et lyn-kurs i swing for elevene senere i dag (som vil si mye forberedelser med å finne passende låter og turene jeg må friske opp; og det både jente- og guttebevegelsene).
- Utføre en audition til musikalen Kolibrikongen som klassen skal sette opp senere i høst (auditionen er på mandag!). Siden jeg nesten ikke har sunget ordentlig siden jeg sluttet på folkehøyskolen i fjor (merk: Dette er helt sant!), trenger jeg å få sunget mye for å friske opp stemmebåndet igjen!
--> Etter vi har fått vite roller, er det i gang med å pugge manus og sangtekster; vi skal nemlig være manusfrie til etter høstferien!
- Skaffe meg sponsorer til Sponsorløpet jeg skal løpe om et par uker (har enda ikke fått tid til å starte enda).
- Trene opp både beina og utholdenheten slik at jeg får prestert best mulig på løpet - uten å måtte bruke krykker uken etter som i fjor...
- Øve til gatekonserten vi skal ha før høstferien med resten av konsertgruppa. Repertoaret er på ca. 30 min, og vi har både sang- og dansenumre.
- Stipendiat-arbeid: Tilsynsvakt, vask av skolen, stippekveld, og ev. andre ting vi blir spurt om.
- Tanker som surrer oppe i hodet mitt, samtidig som at jeg må ta vare på meg selv og mine verdier.


Jeg bare sier det, jeg.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!