Har ikke glemt dere!

Hei igjen! Jeg vet jeg ikke har blogget ordentlig på e-e-e-vig lenge nå, men det er faktisk så ufattelig mye som skjer her på skolen for tiden. Denne kvelden hadde jeg til og med fri, så da benyttet jeg muligheten til å sykle til ELIXIA og trene rett før stengetid! Selv om det blir liten tid til å slappe av og få tilstrekkelig med søvn, syns jeg det er bedre å ha timeplanen full av gjøremål enn å fylle dagene med dødtid og kjedsomhet. Du vet, det er jo ikke fornuftig nok.

Som tittelen forteller, ville jeg egentlig bare si at jeg ikke har glemt dere bort! I morgen ettermiddag tror jeg at jeg har fri - jeg gjorde alt ferdig i dag med både arbeidsoppgaver og trening - så da kommer tiden til å gå med til å vaske klær (oi, da må jeg ned i vaskekjelleren for å sette meg opp på vask - hvorfor kommer jeg alltid på dette ved midnattstider...?!) og gi dere en skikkelig god og fyldig oppdatering vil jeg tro, hehe. Jeg syns jo selv at slike innlegg kan bli litt vel lange, så det er derfor veldig godt å høre at iallfall dere liker dem.

Nå skal jeg, etter at jeg har tatt en liten tur ned i vaskekjelleren (har aldri vært spesielt redd for kjelleren før, men PLUTSELIG i år kjenner jeg det kribler i magen hver gang jeg må gå ned alene på kveldstider - her forleden måtte jeg til og med synge for å holde meg selv med selskap, haha!), skal jeg legge meg; klokka er før midnatt nå - for én gangs skyld! Helt på tampen vil jeg dele disse ordene fra bibelen med dere. Vi fikk høre det på morgensamlingen i går ved Bernt, og jeg syntes det var så bra:

"Dere har hørt det er sagt: 'Øye for øye og tann for tann.' Men jeg sier dere: Sett dere ikke til motverge mot den som gjør ondt mot dere. Om noen slår deg på høyre kinn, så vend også det andre til. Vil noen saksøke deg og ta skjorten din, så la ham få kappen også. Om noen tvinger deg til å følge med én mil, så gå to med ham. Gi til den som ber deg, og vend ikke ryggen til den som vil låne av deg."
- Luk 5,38-42.

Ha en god natt! Går alt som planlagt, får jeg skrevet ferdig innlegget i morgen. Det er så mye jeg har lyst til å dele med dere!

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!