I'm back!

Åh, hvor godt det er å være meg nå! Jeg har det helt fantastisk bra - både energien og humøret har virkelig tatt plass i meg igjen! Etter en ganske så kjip uke, kan jeg endelig finne meg selv i å smile bare ved å tenke på hvor godt det er å være glad igjen! Og ja; jeg smiler bredt - blåser lang marsj i...nei, det er unødvendig å skrive. Uansett, jeg har det bra!

Hehe, det er egentlig litt - hva skal jeg si? - dumt at det synes så godt på hele meg når jeg er glad og i godt humør, for da blir det så ekstra tydelig når jeg ikke er det. Det var i alle fall mange på skolen som la merke til det. Vel, jeg brøt f. eks totalt sammen en halvtime før klassen min skulle ha årets første huskonsert. Jeg velger ikke å skrive hva som hendte eller hvordan det skjedde, men én ting var sikkert; jeg klarte ikke å holde tårene tilbake selv hvor hardt jeg prøvde. Klassekameratene mine sa til og med til meg: "dette må være første gang jeg hører deg negativ til noe - første gang!" og "jeg må aldri mer se deg gråte, det setter en kniv i hjertet mitt." Vi måtte til og med ta 10 minutters pause for at 'Anabel kunne hente seg inn igjen'! For en sykt dårlig timing. Jeg var så redd for å begynne å gråte mens konserten gikk! Heldigvis fikk jeg god trøst av mine klassekamerater. De backet meg opp og fikk meg til å se mer positivt rundt det som hadde skjedd. Det hjalp, og jeg klarte å holde tårene tilbake - for denne gang.

Neida, så. Til tross for noen ganske så kjipe dager, har jeg det iallfall utrolig bra nå! Jeg merket faktisk at energien og godhumøret hentet meg inn igjen i løpet av ettermiddagen. Det var nesten bare et lite knips, så var jeg fullstendig endret! Total make-over, hehe. Nå må jeg forberede meg til i morgen; jeg fikk plutselig vite at jeg skal ha morgendagens morgenord! Jeg tenkte å ta samme andakt som jeg tok i fjor; den om ringene. Den er så genial! I fjor hadde jeg dette morgenordet den 24.09 - denne gangen har jeg morgenordet den 28.09! For en coincidence. Anyway, jeg håper i alle fall at flest mulig kommer.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!