Time to clean my room!

I dag var det grått og regn ute, så jeg benyttet sjansen til å være inne og rydde rommet mitt, for det var det virkelig på tide å få gjort!

FLATE; jeg så nettopp på klokken, og la merke til at jeg har ryddet rommet mitt i over fire timer! Men deilig var det. Her kan dere se før- og etter-bilder av rommet mitt. Tro det eller ei - rommet mitt har faktisk sett så ille ut som det gjorde!

Før....


Og etter!

Midt i all ryddingen kom mamma ned til meg med et skjørt som var størrelse 40. Jeg er en "34"-modell! Men da kom mamma med idéen om å gjøre den om til en kjole! Ved bruk av det pene beltet jeg kjøpte i Tyskland, må jeg innrømme det ikke ble så verst selv. Jeg (les; mamma) må nok sy den inn litt, men jeg gleder meg til å få brukt det ferdige produktet! Jeg beklager dårlig bildekvalitet, men det er tatt med mobilen...



Hva syns du om skjørtet/kjolen?

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!