Morgentrim + møte Sunniva!

Good mornin'!

Jeg har akkurat tatt en liten joggetur nå om morgenen og fått dusjet. I dag skal Analin og jeg til vår gode venninne Sunniva, og sammen skal vi utforske Hønefoss by! Pappa har snart bursdag, så jeg må få kjøpt en gave til ham, og dette er jo en god mulighet til nettopp å få gjort det.

Jeg gleder meg til å se igjen Sunniva! Hun er et så fantastisk godt menneske! Jeg beundrer henne virkelig for det. Skulle ønske jeg var like god som henne, hehe :)

Her er noen bilder jeg tok i dag. Nå som jeg har fått meg et nytt kamera, er det mye enklere å krydre bloggen min med bilder! Ikke det at jeg er så fin på bildene, men det er slik jeg er, hehe...
Etter treningsøkten....

Etter å ha dusjet - klar til å møte Hønefoss med Sunniva og Analin!

Ha en flott dag!
~ Bella

Kommentarer

  1. awww! <3 du er bare verdens søteste! og det er DU som er god da! <3<3<3<3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!