Jentene på tur!

I dag har jeg hatt en hel dag sammen med Sunniva og Analin! Vi har hatt noen pinlige episoder og milevis med kjøring, men i godt lag går tiden fort :) Her skal du få noen smakebiter av dagen vår!

Klare for å innta Hønefoss by!

Først dro Analin og jeg for å hente Sunniva. Jeg elsker hjemmet hennes; det er en så stor og idyllisk gård! Så bar det seg til Vikersund for å fylle bensin - Analins første "bensinfylling" alene! Og skal si det syntes; vi forsto ingenting, haha! Etter å ha stått og gransket bensinpumpene i et par minutter, kom innehaveren ut og fortalte hvor vi skulle sette inn kortet. Etter å ha prøvd oss frem i noen minutter til, måtte vi spørre betjeningen om hjelp igjen, der han kom med kommentaren "Ble det litt for teknisk for dere?". Haha, så flaut!! Heldigvis skjønte han oss og la til: "Alt ordner seg for snille piker". Vi fikk omsider betalt og dratt, vel vitende om at dette var en situasjon vi bare ville le av i ettertid!

Deretter kjørte vi av sted til Hønefoss. Etter en liten tur opp til hybelen, der vi fikk presentert vårt lille tilholdssted for Sunniva, gikk vi ned til sentrum - til Kuben. Nå var det virkelig tid for shopping!

Analin prøver klær.

Sunniva skulle prøve et plagg for moro skyld - jeg mener, det var virkelig et sært plagg, haha!

En liten spisepause!

Analin kjøpte seg denne søte kjolen - faktisk i det hele tatt en kjole!!

Vi er ferdige og fornøyde med handlerunden!

Jeg fikk ikke kjøpt meg annet enn en iPod-lader som går rett inn i stikkontakt (den kostet bare 100 kr, så jeg måtte bare slå til) og en søt, grønn kjole - til bare 49 kr (!). I og med jeg brukte litt over en 1000-lapp på kameraet i går, ville jeg ikke bruke så mye penger i dag. Vi møtte forresten noen kjente fjes i dag; Sigrun, Martin og Elling. Veldig koselig å hilse på dem igjen!

Kjolen jeg kjøpte til 49 kr! Hva syns du?

Da vi hadde fartet rundt på kjøpesenteret i rundt fire timer, dro vi tilbake til Sunniva og laget oss taco, takket være at Håkon (storebroren til Sunniva) og Daniel (stebroren hennes) hadde kjøpt inn varer. Det var virkelig omtenksomt av dem! Vi koste oss med film (som vi forresten ikke forsto mye av, hehe...) og herlig mat!

Analin steller i stand salat, Sunniva steker kjøttdeig...

... og jeg tar meg av maisen!

Nå sitter vi bare og slapper av i sofaen med hver vår data - jeg tror ikke jeg har vært borti en annen familie som har så mange dataer! Analin og jeg skal overnatte hos Sunniva, så nå rer hun opp til oss - og forbyr oss å hjelpe til, hehe! Hun er så god, hun. Jeg er så glad i henne! Tenk at jeg har fått muligheten til å møte noen som er så fantastisk som henne!

Hygge! :)

Nå ble hun akkurat ferdig med å re opp til oss, så det er tid for å finne is og godteri!
Vi skrives senere, kjære lesere :)
~ Bella

"Good friends are like bras; supportive, hard to find and always close to your heart!"

Kommentarer

  1. awww! <3 søte, søte anabel! :)) kjempe koselig tur! digger byen og hybelen deres! <3 veldig glad i deg! <3

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk! :D Jeg er veldig glad i deg også <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!