Analins guttebesøk!

I løpet av de to siste dagene har jeg blitt kjent med en ny gutt som heter Nikolas! Analin fikk besøk av ham i går, og han lå over. Han er veldig hyggelig, grei og morsom, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med ham!

Han kom i går kveld, og vi satte oss ute på terassen og spiste pizza. Ikke lenge etter kom naboene bort til oss, og sammen spilte vi kort- og terningspill. Det var utrolig koselig!

Nikolas og Analin :)
Iselin og meg :)

Dagen i dag startet med at jeg jogget meg en tur og trente styrke før jeg spiste frokost. Senere på dagen fikk vi (les: Nikolas!) den gamle nintendoen -supernintendoen (!!) - til å funke!!!

Supernintendo!
Åhh, det var så fantastisk gøy å spille det igjen! Mamma ble også med, til og med! Vi spilte det herlige Super Mario 3-spillet. Vi prøvde oss også på Duck Hunt, men pistolen funket ikke, så vi måtte droppe det. Deretter overtok Nintedo 64 rollen, og det gikk i Banjo Tooie og Diddy Kong Racing. Det var så koselig å spille litt tv-spill igjen sammen med noen!

Vi har akkurat fått det på!

På kvelden så vi på søndagsfilmen Poseidon, og Iselin stakk over til oss. Filmen var veldig fin og rørende, men egentlig ganske lik Titanic. Jeg likte i alle fall slutten. Jeg liker veldig godt filmer som ender bra.

Et lite spørsmål til slutt: Hvordan endte dette, tror dere?


Ha en flott kveld!
~ Bella

PS: Ta en titt på denne sangteksten av Øystein Sunde. Den er egentlig veldig morsom hvis du forstår den!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!