Koselig vennebesøk!

Jeg har akkurat stått opp! Wow, det er virkelig ikke ofte jeg sover så lenge som til halv to. Men jeg fikk jo lite søvn forrige natt, så jeg trengte virkelig dette.

I går fikk jeg besøk av Sindre og Marie, og senere på kvelden kom også Iselin! Ahh, det var så fantastisk koselig å se dem igjen! Sindre og Marie syklet hit - og ikke bare det at jeg bor langt inn på Østmodum; de bor jo også et godt stykke fra Vikersund igjen! For noen sprekinger, altså!

Siden de ikke har vært hos oss før, guidet vi dem gjennom huset vårt. Deretter slo vi oss til ro i skuvesengen i kjellerstuen og spilte 54 Hole på rundgang mens vi snakket sammen. Jeg tror rekorden kom på hull 13. Når jeg skriver det her, høres det dårlig ut, men det var virkelig en vanskelig bane, haha. Vi må få forbedret denne rekorden, dere!

Deretter spiste vi god middag før Iselin også stakk innom. Da satt vi alle i senga til Analin og pratet og hørte på fin musikk med dårlig kvalitet fra Analins data - merkelig at den ikke gikk oss på nervene, for ingen av oss hadde noe behov for å få skrudd den av, haha!

Kooselig!

Klokken ble ti-halv elleve, og Marie og Sindre måtte dra for å rekke hjem før midnatt (Marie kom faktisk hjem rundt midnatt!). De fikk med seg solnedgangen her før de la seg på vei på hjemturen deres.

Marie og Sindre på vei hjem.

Etter å ha sett til at de kom seg vel i gang med syklingen, gikk Iselin og jeg inn for å se på tv (Analin måtte dra og hente kusina vår i Vikersund). Ikke lenge etter kom Analin, og sammen så vi en ufattelig dårlig tv-serie-episode før Iselin stakk hjem til seg.

Tusen takk for en herlig dag, mine kjære venner! Takk for at Sindre viste meg den bra bloggen hans - som jeg ikke visste om fra før av! Takk for at Marie kunne reglene til det tyske Bønnespillet - det må du virkelig få lært meg en gang! Takk for at Iselin gadd å se ferdig den særdeles dårlige episoden av Profile sammen med Analin og meg! Og takk for at Analin klarte å oppnå rekorden på hull 13 på spillet "54 Hole"!

Tusen takk for at dere er den dere er; jeg digger dere virkelig for det!

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

  1. Fint innlegg, Anabel med fine bilder :)
    Det var en fantastisk dag! :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!