Hyttekos!

I dag er det kjipt vær ute. Det regner og står i... Jeg skulle ønske jeg var i Tyskland igjen.

På tirsdag dro Anne May og Petter (naboene), mamma, pappa, Analin og jeg opp på hytta vår og overnattet til i går (hytta som ligger på vår egen eiendom - 20 min. gange hjemmefra)! Det er jo ikke den store hytta, så Analin, Petter og jeg sov ute i telt.

I gang med oppsettet av teltet.

Teltet er klart!

Etter vi hadde satt opp teltet vårt, tok jeg og tegnet hytta med hengekøya! Jeg brukte fantastisk lang tid på det, og gjett om lille Petter ble utålmodig, hehe. Han spurte jo stadig om når jeg var ferdig så jeg kunne spille på DS'en hans! Og selvfølgelig; da jeg endelig ble ferdig, gikk DS'en hans ut for strøm...

Jeg sitter og tegner og tegner...

Den endelige tegningen min av hytta og hengekøya!

Etter en god middag, gikk vi oss en tur. Her fant vi masse markjordbær! Petter, Analin og jeg løp og hadde det moro, og etter hvert ble også mamma med! Utrolig bra, altså, gjett om jeg ble stolt av henne da!

Markjordbær!

Om kvelden kom også Nikolas på besøk! Det var veldig koselig av ham å stikke innom igjen! Vi spilte først 10 000 før vi gikk i gang med en gigantisk yatzy - med 12 terninger!! Jeg trodde aldri vi skulle bli ferdige... Men da klokka var langt over midnatt fullførte vi spillet - jeg vant, faktisk - og vi gikk for å legge oss. På vei inn i teltet la jeg merke til 3 store stankelbein! Grøss. Gjett om jeg hadde problemer med å få dem ut av hodet på vei inn i drømmeland, haha!

Dagen etter, altså i går, våknet jeg rundt 8-9-tiden av at vi hadde fått sauebesøk. Med bjeller. De var seriøst rett utenfor teltet vårt! Og for et leven de lagde. Jeg klarte selvfølgelig ikke å sove igjen, og ble liggende våken. En time etter snodde jeg meg ut av teltet og inn i hytta. Der sov de andre fremdeles, så jeg tok på meg klærne, gikk ut og la meg i hengekøya dopet ned med musikk i ørene (Marit Larsen <3). Etter at vi hadde spist frokost og pakket ned tingene våre (med noen flere synlige og grufulle stankelbein - jeg får frysninger bare av å tenke på det!), dro vi hjem igjen.

Vi kjører hjem igjen - med pappa og Anne May i bilen bak oss!

I går trente jeg før første gang denne sommeren på ELIXIA! Utrolig herlig å komme i gang der igjen, og egentlig ganske flaut at jeg ikke har gjort det tidligere denne sommeren. Jeg løp intervaller på tredemølla og trente styrke for beina, og gjett om jeg kjenner det i beina i dag! Blir bra med fotballtrening senere i dag.

MEN. Da jeg var på hytta, klarte jeg selvfølgelig å miste forsiden til skoledagboka mi. ÆSJ, hva skal jeg gjøre?? Jeg kommer ikke til å finne motivasjonen til å lage en ny en! Jeg håper jeg klarer å finne den igjen...

Lurer på om jeg har mistet forsiden til skoledagboken min...

Hva skal du gjøre i dag?

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

  1. Neeeei! Du skal finne motivasjon til den framsida! Om ikke annet enn ett eller annet bilde. :) Hytteturen høres veldig koselig ut, bra dere gjorde det i går, og ikke i dag. :) -Iselin.

    SvarSlett
  2. Jaa, jeg lurer på det. Bedre med bare ett enkelt bilde eller noe, enn de kjipe kjendisforsidene som følger med, spør du meg! Men jeg satser egentlig på at jeg finner den igjen, jeg, haha! :)

    Du skulle ha vært med, Iselin!! :D Vi savnet deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!