Ringenes Herre!

I går så jeg på Ringenes Herre - Ringens Brorskap - FOR FØRSTE GANG!! Og gjett om jeg ble hekta! Det var en helt fantastisk film; jeg lo, jeg gråt og jeg ble så skremt at jeg skrek! Jeg så filmen på tv3 (reklamekanalen...), og 2'eren kommer neste fredag igjen. Gjett hvem som skal skal sitte bak tv'en da!

Ringenes Herre - Ringens Brorskap.
Visste du at Viggo Mortensen (aka Aragorn) har danske og norske familierøtter?


I dag har pappa, mamma, Analin og jeg vært en liten tur opp til hytta vår - 20 min gange hjemmefra, hehe. Der vasket vi litt og spilte Tress&Flush. Koselig! Her kan du se noen bilder fra den lille hytteturen.

Vår søte lille hytte!

Jeg stokker kortene til en ny runde med Tress&Flush.

På vei hjem!


Utsikt over Ringerike/Hønefoss.
Har du sett på Ringenes Herre? Ev. hva syns du om filmen(e)?

Peace out!
~ Bella

Kommentarer

  1. Vet du hva som er rart?? Jo, at jeg aldri har vært på den søte hytta! Det så skikkelig kosleig ut :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!