Bursdagsfrokost!

Jeg klarte det! Jeg stod opp klokken 08:24 i dag (med alarmen på snooze siden kl. 8:00, hehe...)! I halvsøvne satte jeg på kaffen, smurte tre brødskiver med gulost og salami, helte (sterk?) saft i et glass, pakket inn gaven og la to små sjokolader jeg fikk fra Tyskland på brettet jeg skulle ta med ned til pappa. Det så vel ikke så verst ut, heller? :)

Brettet er klart for å møte pappa!

Deretter gikk jeg rolig og forsiktig ned trappen med brettet og vekte Analin (hun orket ikke å stå opp sammen med meg, stakkar) før vi sammen gikk inn til pappa. Vi sang "gratulerer med daa'n" med hver våre skingrende stemmer da på morgenkvisten - ikke særlig pent, men det er jo tanken som teller! Han ble veldig glad for gaven, og sa han skulle henge den opp på rommet sitt. Så koselig :)

Analins og min bursdagsgave til pappa :)

Ellers har Analin og jeg ryddet rommene våre, for senere i dag får vi besøk av Sindre (og Marie?). Jeg gleder meg maks til å se dem igjen! De kommer rundt 13-14-tiden, så Analin og jeg rekker å ta en liten joggetur først.

Vi har ryddet fellesrommet/kjellerstuen!

Hva skal du gjøre i dag?

Jeg ønsker deg en strålende dag!
~ Bella

Kommentarer

  1. wow! så fin gave og frokost dere hadde lagd! :))) håper dere koste dere med sindre (og marie) <3 hehe!

    SvarSlett
  2. Aww, tusen takk, Sunniva! <3 :)
    Ja, det gjorde vi!! :D

    SvarSlett
  3. Shit, så flinke dere var til å rydde!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!