Årets første bading i Tyrifjorden!

I morges, klokken 11, ble jeg vekket av at pappa kom inn på rommet mitt og sa at vi var blitt bedt til Lærke om kvelden - dagen etter turné. Så ja, det var gøy.

Etter en liten joggetur på Furumo sammen med min kjære søster, bar det seg til Frydenberg Syd. Faren til Lærke hadde bursdag, så vi koste oss med kaker og is nede ved stranden. For et herlig set-up! Deretter tok Analin, Lærke og jeg båten ut på vannet og rodde en liten tur. Vi fikk låne badetøy av henne, så vi hadde muligheten til å prøve ut vannet også.

Vi rodde bort til Natvedt Camping, og etter at jeg hadde psyket meg godt opp for å hoppe uti vannet, som tok i alle fall et kvarter, klarte jeg det endelig - og tjente 10 kr, haha!

Det var herlig solnedgang, så vi fikk tatt noen fine bilder med mobilen. Jeg har lagt ut noen her:

Jeg tester ut rokunnskapene mine - og legger vekk tanken på å bli en roer i fremtiden!

Kaaldt!

Nydelig utsikt over Tyrifjorden!

Det var så utrolig koselig å være sammen med Lærke igjen! Jeg kan ikke huske forrige gang vi møttes engang. Jeg håper det ikke tar like lang tid til vårt neste møte :)

Take care!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!